minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Torsdag

Publicerad 2013-09-05 09:20:16 i Allmänt

Idag väntas lite apt möte :)
Kan ju börja med att berätta vad som hänt. Tisdagen spenderades på MS/trubaduren med Malin och oj vad vi skrattade, träningsvärk i magen :D underbara Pelle, vi är så tacksamma för den kvällen. Inget man gör så ofta tyvärr för det var underbart att vara iväg själv med fina Malin <3
Gårdagen spenderades med Martin på Sörse :) han bjöd på fläskpannkaka och efter lite alkohol så kom gitarren fram och vi båda satte igång med att sjunga :P jisses vilken rolig kväll med massa skratt :D "du är ett ägg"
Efteråt så mötte jag den andra Martin som skulle följa mig hem men det slutade med en till öl hos honom och film :)
Nu har jag slängt i en maskin tvätt och lite senare så kommer Sofia, äntligen träffas vi igen :D, och vi ska ner på stan och leta lite maskeradkläder åt henne :)
Ikväll efter apt så får vi se om den andra Martin håller sitt löfte för i så fall så blir det fläskpannkaka ikväll igen :P han sa igår att det är hans specialitet så då självklart tog jag tillfället i akt och sa åt honom att bevisa det ;)

Ha en bra dag där ute :)

/En gladare Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela