minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Ensam men ändå inte ensam :)

Publicerad 2013-11-13 19:47:34 i Allmänt

Hej alla mysiga och gosiga :)
 
Igår togs stygnen och det känns så underbart nu :D Inte ont alls och kunde till och med gå hela vägen hem från vårdcentralen efteråt vilket jag inte kunde efter förra gången för då kändes det jätte skumt när stygnen var tagna. Så nu är jag väldigt nöjd :D 
Idag så var min snälla MediaMarkt servicekille, Jimmy här och lämnade min tv som varit inne på service :) Vi var även och hämtade barnens kök och tog kvällsmat på Subway :) Underbar vän jag lyckats få där :)
 
Imorgon så kommer Sofia och plockar upp mig och sen vidare till Jeanette för våfflor till lunch, Smaskens! :D
 
Kunde även köra bil idag, åh äntligen!
Så just nu är jag rätt lycklig :D
 
Hoppas att ni får en trevlig kväll där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela