minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Snart jul

Publicerad 2013-12-05 12:24:00 i Allmänt

Först och främst
så vill jag bara berätta här hur stolt jag är över min syster. Kan inte begripa hur duktig hon är, speciellt inte med en storasyster som mig men å andra sidan så kanske det är bra med en syster som redan begått alla misstag för då ser hon hur det blir :P Älskar dig så otroligt mycket och jag kommer alltid att finnas där för dig när du behöver mig <3
 
Sjukskriven igen nu då... :(
Hann jobba i 3 dagar och sen kom smärtan i foten tillbaka.. Nu är det rätt illa för det räcker att jag kör barnen till dagis så värker foten, när fan ska jag kunna jobba?! Hemma idag och imorgon sen helg så vi får väl se hur det blir nästa vecka, kan jag inte köra bil så är det rätt omöjligt :/ Har fått inflammationshämmande som jag ska försöka med. I måndags så såg foten ut som en köttbulle så på tisdagen så ringde jag om att få bli undersökt. Då hade tyvärr svullnaden lagt sig efter en natts vila så han tyckte att det var bra med mig. "Överansträng dig inte men bli inte heller passiv" Doktorns ord :/ Jaja det blir väl bra snart får jag väl hoppas!!
 
 
 
Diska?
Ja, det får jag nog ta och göra. Får passa på nu när pojkarna är på dagis. Jisses vilka vindar det är ute nu! Det ska ju bli orkan och 2-3 dm snö, tror dock inte snön kommer till bästkusten för här skulle det mest blåsa. SUCK! Det var ju nyss storm! :/
 
 
//Mini

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2013-12-09 12:08:26

<3<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela