minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Kärlek

Publicerad 2013-12-09 10:37:00 i Allmänt

Man säger ju att kärleken övervinner allt och så måste det verkligen vara.
När det gäller allt.
Familj, vänner och partner.
Om ens vänner sviker när det blir tufft så fanns där ingen kärlek från början.
Om ens partner sviker vid första lilla motgång så finns där verkligen ingen kärlek.
 
Så alla där ute som tror att ni mist massa människor ni älskar, där fanns ingen kärlek om dom lämnade er så fäll INGA tårar! Tänk på de som finns kvar <3
 
 
 
 
 
Kan även tillägga att jag HATAR min fot :( Har ringt ortopedkliniken idag igen och idag bad jag dom att min kirurg, som opererade mig, ska höra av sig till mig så jag kan få prata personligen med honom och inte någon jävla snorvalp till läkare som inte bryr sig alls.
Känns som att någonting i foten är fel för det ska inte vara såhär ömt! :(
Hoppas jag har fel! 
 
 
Idag blir det gekås en sväng, lite varma tröjor och varmare mössor m.m. åt pojkarna behövs.
 
 
 
Puss puss
//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela