minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Det går bra nu :)

Publicerad 2013-11-19 08:43:40 i Allmänt

3,5 veckor sedan operationen gjordes och snart kan vardagen börja igen. Liiite trött på att vara hemma nu! :P

Nu är barnen hemma igen <3 Fast för tillfället så är dom på dagis och spenderar lite energi :P imorgon ska vi hem till min kollega och äta våffellunch :) på fredag är dom hemma från dagis och då ska vi baka lite pepparkakor tänkte jag :)
Lördag så kommer Maja och är barnvakt och jag ska ut till klubben för en trevlig kväll, hoppas jag att det blir i alla fall :P ser fram emot Lördag faktiskt :)

Nu starta kaffebryggaren igen och se klart lyxfällan och sen njuta av en varm dusch. 

Äntligen så har paradiset hotel börjat :D varje kväll hittat ni mig fastklistrad framför tvn :P


//Mini



Pusskalas med Jason <3


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela