minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Snart jul :)

Publicerad 2013-12-21 11:06:00 i Allmänt

Idag står massa kul på schemat :)
Först mysmorgon med pojkarna <3
 
Sen så blir det direkt till Gbg för en natt hos mamma och imorgon så ska vi fira jul :) I år blev det framflyttat en dag pga bortresningar. Så redan söndag kväll är vi hemma igen och det ska bli rätt skönt att få hela måndagen hemma så vi kan leka med alla presenter :)
 
Jag brukar ju alltid jobba ju så i år är jag helt ställd över vad jag ska göra nu när jag är sjukskriven :P
 
Vad gör man på julafton utan barn eller jobb?! :O
 
Den 21a ska jag tillbaka till läkaren för röntgen och undersökning.  Får se om foten håller en månad till för annars får jag söka akut sa dom till mig. Men nu har jag fått jobbförbud, ville ju jobbat med smärta just för att jag får panik av att bara gå hemma och för att jag inte vill sätta min grupp i jobbig sits.
Men nu sa ortopedkliniken Nej och då är det lättare att gå hemma, när man inte ens får fundera på att jobba :P
Envetna Mini! :P
 
Nä nu fixa väska inför mormor och kanske ta på oss lite kläder :P
 
Mys med Jussy inatt <3
 
 
//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela