minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Julhelg

Publicerad 2013-12-22 20:52:11 i Allmänt

Då var vi hemma igen efter en julhelg hos mor :) Nu är man trött efter alla roligheter :)

Orkar inte skriva så mycket men bjuder på lite bilder från dagen <3


Kocken Per fixade god skinka :D


Älskar julmat! Massa gott att välja på :D


Jason fick hjälpa tomten att dela ut några paket :)
"Det är ju bara du Maja" var det första han sa :P Går inte att lura min stora pojk länge :P <3
Men stackars Jamie blev livrädd! Började gråta och ropa efter mamma, stackarn! Men i mammas famn så lugnade han sig <3
När tomten skulle gå så vågade han till och med ge en kram <3

Skeptisk Jamie och glad Simon :)


Nu är vi hemma och ligger i pojkarnas säng och ser Robin Hood :)


Imorgon blir det massa lek och efter lunch så åker vi till veddige för fika och lek hos Sofia :)

God natt på er där ute <3

//Mini

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2013-12-22 21:18:57

Ska bli jätte mysigt och trevligt att träffa er imorgon♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela