minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

God jul

Publicerad 2013-12-24 00:47:27 i Allmänt

Då var det julafton då :P
Idag har barnen lekt med flexitrack banan :) Det var bland det första Jason nämne efter frukost.
 
Massa delar nu och fler kommer det att bli :D Hela rummet kommer väl vara fyllt av en enda bana till slut :P
Men satans va fort bilarna gick! De bilar dom hade innan hade några år på nacken och gick lagom fort, dessa gick så fort att dom nästan körde av banan när det var svängar :P
 
Runt kl 12 så åkte vi hem till Sofia och lekte på lekplatsen dom har utanför, hon bor granne med ett dagis ;)
Efter det så fick vi våfflor, gott! :)
När vi åkt där ifrån så hann vi inte vara hemma så länge innan det var dags för dusch och sedan lämna hos deras pappa för Sofia bjöd ut mig på uppesittarkväll och inte kunde jag tacka nej när det är så otroligt sällan vi ses och faktiskt idag hade chans att få ses lite mer! Inte lätt med två heltidsjobb och jag har även barn, inte så många lediga dagar samtidigt. 
Så kvällen har spenderats med henne och hennes kille framför Bingolotto och när det inte var spel på tv så spelade vi kort, 500 :)
Först så blev det smörgås med julskinka på :D
 
Jag vann... En nyårslott. Suck! Nu är jag fast även på nyår :P
Busat och gosat med Zorro massor ikväll :) Han ville dock inte vara stilla när kameran kom fram så detta var det bästa kortet jag fick :P
 
Haha goshund! :)
 
 
Nä snart dags att sova :)
 
Vill även bjuda på en julaftonsbild, tagen för en stund sedan.
 
Ja god jul på er alla där ute då ;)
 
 

//Mini
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela