minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Dagis

Publicerad 2014-01-03 07:01:36 i Allmänt

Uppe i tid för att pojkarna skulle få leka av sig på dagis. Får tag i personalen (fick inte tag i dom igår och trodde det var stängt) och berättar varför dom inte kom igår och att dom skulle komma idag. "Nej, bara anmälda barn får komma och dina barn är inte uppsatta"

Då har pojkarnas avdelningar inte satt upp tid för dom :/ tänk om jag hade velat provjobba just idag kanske. Tycker jag är riktigt dåligt, okej om dom ringt och frågat om dom kan va hemma dessa dagar och inte bara bestämma själva.

Fan oxå, Jason såg ju fram emot dagis :(

Får väl ta någon lekplats.


Nä nu gosa med Jamie som ligger här jämte mig i sängen <3


Ville mest få klaga av mig lite :P


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela