minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Syndens färg- Lila. Min färg-Lila.

Publicerad 2013-12-10 19:31:29 i Allmänt

Satte mig för att skriva och ännu en bitter nyhet poppade upp.. Örebro gjorde precis mål mot Frölunda :(
 
Har en jobbig kväll ikväll.. Barnens pappa är arg som ett bi och går inte att prata med, vet inte hur jag ska lösa det..
Och nyss smsade han och frågade när han kan hämta tillbaka gåvan han gav mig.. 
Jag ber aldrig om saker! Och att få en sådan dyr present, begagnad spelar ingen roll för den kostar en hel del, betydde rätt mycket. Mest betydde det för Jason. Jag fick ett PS3 och Jason spelar Alltid på detta, har själv inte pengarna just nu för att köpa ett nytt och att få ett som gjorde min son så otroligt glad betydde oerhört mycket.
Men nu ska han ta tillbaka det.. HUR förklarar man för en 5 åring att en present kan man ta tillbaka när man blir arg på personen man gav presenten åt?!? Hur ska jag berätta för honom att vi inte kommer ha ett ps3 ett tag och han kommer inte att kunna spela?!? 
Vill svara på hans sms men orkar inte nu, kommer bara bli arg om jag sätter igång och skriver. 
Men mitt svar kommer att bli "När Jason är här för DU ska få förklara för honom varför du tar tillbaka vår present"
Men skriver jag det Nu så kommer det att komma ett ARGT sms tillbaka och det orkar jag Inte just nu!
Har tillräckligt i huvudet!
 
Igår ringde aldrig min kirurg upp så idag ringde jag tillbaka för idag hade jag till och med ont direkt när jag vaknade och tidigare har det känts värst på kvällen. Men han hade inte haft tid och idag stod han och opererade hela dagen och hon visste inte om han skulle ha tid att ringa denna veckan.. Men hallå, borde dom inte få en timma till att boka in telefonmöte med patienter?? Kasst av sjukhuset att inte ge läkaren det!
 
 
Nä, nu tillbaka till pussel spelet och musiken och tänka på annat. Tog mig även ett glas vin, bara för att.
Måste nog slänga in en bild här med på min nya ring, älskar den!
Lila <3
 
Galen i lila :P
"Lila kombinerar stabiliteten i blått och energin i rött och associeras med visdom, värdighet, oberoende, kreativitet, mysterier och magi.  Det symboliserar styrka, ädelhet, lyx, och ambition." Kopierat från Wikipedia.
 
Fick även veta att lila är syndens färg, googlade det nu och såg att så var fallet. 
Hmm så vad betyder det, att jag blivit helt såld i färgen lila? ;)
 
 
Hoppas att ni andra har det trevligt där ute. All kärlek till er <3
 
 

 
 
//Mini
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela