minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Kärlek

Publicerad 2013-12-12 00:37:37 i Allmänt

Känner mig så överväldigad av omtanke och kärlek just nu.
Kvällen och alla sms var skit men allt stöd jag fick från facebook gjorde mig så otroligt varm inombords <3
På måndag så hämtar han "sitt" PS3, jag har sagt att han får komma när Jason är hemma för jag tänker Inte vara den onda och ta spelet från honom. Vill han nu ta denna vägen så får även han vara den som krossar min son för det är någonting som jag aldrig skulle göra.
Sms från kvällen:
Jag "Sak samma, kom på måndag när Jason är hemma och hämta "ditt" spel om det känns rätt för dig."
Han: "Ja de verkar som att du vill göra det värre för honom självmant"
Kan inte alls förstå vad han menar där, detta är det sista smset och jag har inte svarat sen dess.
Hur kan Jag göra det värre för min son när jag kämpar för att få ha kvar våran (tydligen påhittade) present?
Hur kan Jag göra det värre när jag vägrar se en oskyldig liten pojke bli fråntagen sitt spel. Visst att jag gör det värre genom att Jason är hemma men det kommer ju inte bli ett lyckligare slut om Jason kommer hem och ingenting finns där...
Han: "Tror du jag vill detta ?"
Ja, eftersom det är du som gör det så tror jag att du vill detta... :/
Han: "Jag är inte arg, jag vill bara ha tillbaka mitt spel"
Ett spel som du svär över för att du hatar playstation så otroligt mycket. Du själv sa att du Aldrig skulle skaffa dig ett PS... 
Detta tar ner min tro på mänskligheten så fruktansvärt mycket, är folk sådana här??
 
Men sen kom alla underbara på facebook och tog tillbaka min tro på att godhet finns.
En kommentar som nästan får mig att fälla en tår av värme är Daniels:
"Jag tycker vi alla vänner till Emma sänker en slant så Jason får ett nytt och eget ps3!!"
En sån otroligt godhjärtad mening, skulle aldrig få för mig att det skulle hända men bara den meningen fick mig att le varmt och det gör jag ännu.
 
Har inte världens bästa ekonomi nu när jag är sjukskriven men jag ska fixa detta åt min pojk.
En liten grabb som ännu inte vet hur onda vuxna människor är, en liten pojk som förlitar sig på vuxna.
En liten grabb som får gemenskap med vänner genom att spela tv spel i regningt och kyligt väder.
 
Min son, jag älskar dig så otroligt mycket och jag lovar dig att alla vuxna inte beter sig såhär.
Det finns godhjärtade vuxna som faktiskt bryr sig och är omtänksamma och jag ska visa dig dessa människor.
 
Älskar mina underbara söner över allt annat och jag kommer aldrig att sluta kämpa för att dom alltid ska ha det bra och inte bli drabbade av vuxna och deras ilska.
 
 
Nä, nu har jag fått ventilera lite.
Tack alla ni som bryr er, er omtanke betyder mer än ni anar <3
 
 
 
Jason när han var 1 år <3 Lille snutten <3
 
 
 
 
Mina älskade pojkar <3 Mamma älskar er så otroligt mycket <3
 
 
//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela