minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Ledig Tisdag

Publicerad 2013-09-17 08:57:57 i Allmänt

God morgon världen.
Nu är det en ny dag och gårdagens bekymmer ligger nu i det förflutna :) blicka framåt.
Är så sjukt nervös att jag har ont i magen! Har inte fått det där mejlet än som jag så gärna vill ha, ja med goda nyheter i med såklart :) eller telefonsamtal.
Idag blir det en Mini dag med städ och pyssla om mig själv och ikväll så blir det en myskväll :)

Nu promenad sen ta tag i dagen :)

//Mini



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela