minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Jobb helg

Publicerad 2013-09-21 06:28:31 i Allmänt

God morgon där ute.
Off to work again, trött som fasiken!!
Jobbade kvällen igår, idag 7-16+17-21.30 och imorgon 7-16, fan va jag ångrar att jag satte mastodant helger fram till operationen!


Men det är bara å kämpa på! Har många lediga dagar med pojkarna och korta pass när dom är hemma så det är skönt :)


Håret stod som ett riktigt fluff idag :P

Ha en bra helg där ute och tänk på mig!

//Mini

Kommentarer

Postat av: blondie

Publicerad 2013-09-22 12:28:33

operation?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela