minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Äntligen!

Publicerad 2013-09-02 07:42:37 i Allmänt

Inget tänk tänk igår! :D
Rösterna i huvudet glömde av mig och glad för det är jag, kanske det äntligen vänder nu.
Jag lyckades ju avsluta det på ett snyggt sätt och jag tror att det var det som behövdes för att vi ska kunna släppa allt. Så nu är det bara å blicka framåt :)

Idag är det jobb från soluppgång till solnedgång med några timmars flex mitt på dagen för möte i stan. Imorgon jobb till 14 och sen fixa till mig inför kvällen som ska spenderas på skärgårdslinjen med Malin och självklart min goa Pelle som så snällt bjudit med oss <3
Hela veckan är fylld med vänner och ingen tid för depp :) en härlig vecka väntar och jag kan knappt hålla mig från att få starta den :)

//en gladare Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela