minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Texten försvann :P

Publicerad 2013-05-20 11:52:16 i

Äntligen måndag igen! Kl 14 slutar jag idag och åker därefter och hämtar mina underbara pojkar <3
Ska bli så underbart att få omfamna dom igen, inte träffat dom sedan i onsdags. På onsdag så ska Jason på 5 års kontroll hos BVC läkaren och då ska Jamie få vara på dagis. Lämnar Jamie redan kl 11 för annars blir det så dumt om han kommer mitt i maten. Då tänkte jag att jag och Jason ska ta en lunch på stan innan BVC :) mysa lite.

Ja vad gjorde denna helgen så underbar då? Var ju fylle chaffis i lördags åt grannen. Runt halv 1 tiden på lördag natt ville pojkarna hem för lite efterfest, trevligt tyckte jag för det betydde att även mini skulle få en öl :P
På vägen släppte vi av den ena pojken hemma hos sig, väl hemma hos grannen så åkte den andra pojken hem direkt så det var jag, grannen och en pojk till. Kan inte påstå att det blev massa liv och jag somnade på soffan :P
På söndagen så hade pojkarna planerat utflykt innan mitt arbetspass startade :)
Så vi satte oss i bilen, svängde förbi donken för frukost :P fortsatte långt långt och jag visste fortfarande inte vart vi skulle.
Vi åkte en lång brant backe upp och parkerade. Seatons kulle hette det mäktiga berget fick jag veta, aldrig varit där och oj vad jag missat någonting! Vilken utsikt! Tänk att ta med sig tält dit och vara ett gäng, åh så mysigt!

På kvällen så blev det jobb 15-21.30 och eftersom jag inte har någon tv så var grannen snäll nog, efter lite fjäsk, att låna ut sin så jag kunde se hockey vm. Vilken period!! Såg sista, åh så underbar. Sverige-Schweiz 5-1 :D grattis pojkar, det gjorde ni snyggt.

Så min helg var verkligen underbar :) trots ett skitsnackande x så mår jag kanon :)

Nu dax för lite lunch :)


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela