minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Texten försvann igen :/

Publicerad 2013-05-25 20:52:48 i

Önskar jag hade någon att mysa med, någon som längtar efter mig, beundrar mig och uppskattar mig.
Önskar att drömmen slog in.
Vill ha mer. Vill ha passion, romantik och längtan.


Nu ligger jag och pojkarna i deras säng och ser spiderman :) fortfarande feber och hosta men hoppas på en lugnare dag för dom imorgon.

Vi gick till hajen innan och det var så skönt att jag ville gå lite extra och frågade Jason om vi kunde gå runt huset istället för att gena och det gick bra. På väg hem så frågade jag om vi kunde ta samma väg och igen gick det bra. Var så himla promenad sugen så jag frågade hela tiden om vi inte kunde gå runt det där huset och det där huset, han var lite sådär till det men med lite godis så gick det bra :P är dom bättre imorgon så ska vi gå till Brunnsberg och dammen där i skogen och se om där är några hungriga ankor :)

Knappt varit hemma denna veckan, ens på kvällarna så träningen har drabbats och nu börjar suget försvinna :/ måste verkligen sätta igång igen! Mår ju så bra när jag tränar.

Sov så gott och ha en fortsatt mysig lördag :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela