minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Steker

Publicerad 2013-05-18 11:25:48 i

Sitter i solen och steker lite, skönt att här är svala vindar :)
Igår började stressigt med försovning men övergick till en bra dag :)
Slutade kl 16 och skulle bara hem och duscha och sen till grannen för lite öl. Men efter en utskällning så blev det lite jobbigt. Men min kära granne livade upp min tillvaro igen. Vi tog oss en biltur, skulle hämta hans andra bil och lite andra ärenden. Så då tänkte jag att vi kan åka och hämta Jasons sänghimmel, vilket jag nu hade fått lov till. Väl där så fick man höra både det ena och det andra och humöret sjönk till botten igen.
Hatar att du kan påverka mig fortfarande med dina hårda ord.
Dessa orden kom inte direkt från dig men fick höra allt du sagt om mig. Så ni som känner mig, ni kanske får höra en hel del skitsnack om mig det närmsta, jag ber er att ignorera och gärna berätta för mig vad som sägs. Fortsätter han så kommer jag ta tag i detta!
Men min snälla granne såg hur ledsen jag blev så han tog med mig på en extra tur och vi hamnade ute i skogen och tog en liten promenad. Ja här har ni flickan som älskar promenader och blir alltid lugn och glad av att få gå lite :)

Men idag är en ny dag, försöker skaka av mig allt.
Ikväll blir det jobb 16-22 sen leka fylle chaffis :) imorgon blir det sovmorgon igen :D börjar kl 15, skönt!

Nu höjs musiken och steket fortsätter :)

Ta hand om er där ute och försök att inte låta er ta till er av fula ord. Låt inte skitsnack trycka ner er. Det kommer gå över en vacker dag. Ni måste bara visa alla där ute att allt som sägs inte stämmer <3

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela