minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Söndag

Publicerad 2013-05-12 20:26:39 i Allmänt

  Go kväll :)
Då var det Söndag och snart slut på även denna veckan. Idag har Jason varit lycklig. På morgonen så gick vi över till Martin med Jasons favorit spel Monsters VS Aliens och han fick spela på Martins Playstation medans jag och Jamie förstörde hans lägenhet lite :P Idag blev det ingen middagsvila för Jamie så han somnade fort som attan nu ikväll :) Skönt! :) Efter middagen så blev det en kort tur till polis lekplatsen, varför den blev kort var för att regnet kom :/ Kvällen har bestått av middag på MC Donalds (glada barn) och mys i soffan. Martin sa åt mig att jag inte behöver skriva att han somnade som en stock på Jasons axel till filmen Monsters VS Aliens så därför bara MÅSTE jag skriva exakt som han sa ;)
 
Måste även lägga in lite foton på min vackra pojke Plutten :) Du är så otroligt fin gubben <3
 
                   
 
 
 
 
 
Hoppas er helg har varit lika bra som vår :) Imorgon väntas jobb, delad tur 7-16 och 16.30-21.30 och Tisdag 7-13 och sen ledig i två dagar :) På Tisdag så blir det en tripp ut till Veddige för en liten ridtur hos Kattis :)
 
 
//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela