minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Solen skiner :)

Publicerad 2013-05-07 12:50:08 i

Det var inte så blåsigt ute idag som jag trodde :)
Nu ligger lillen och vilar och jag och Jason har precis ätit lite framför en film <3 smet ut i solen på balkongen lite medans Jason sitter i soffan. Har spenderat hela förmiddagen ute och kl 2 blir det logopeden och sen lekplatsen med fika som vi köpte innan.
Idag har Jason cyklat utan stödhjul! :D han var så duktig! Min lilla pojke börjar verkligen bli stor.

Nu mysa lite med Jason igen innan det är dax att väcka Jamie och åka :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela