minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Sjuka :(

Publicerad 2013-05-25 17:13:23 i

Idag är ingen rolig dag, feber och jätte jobbig hosta för mina små älsklingar :(
Jamie är ganska pigg nu efter ha sovit 4 h (!) nu i eftermiddag, han kommer aldrig somna inatt :P till och med Jason somnade en timme på soffan.
Nu har vi fått i oss lite mat och barnen sitter med var sin glass, glass går man alltid när man är sjuk :)
Tänkte gå bort till hajen om en stund och köpa lite lördagsmys.
Så ikväll blir det massa film, vilket Jason är över lycklig för :)
Hoppas på bättring imorgon!

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela