minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Ny vecka, nya tag

Publicerad 2013-05-27 08:36:57 i Allmänt

Igår var barnen inte alls krya :( Febern och hostan höll i sig ordentligt. Grannen erbjöd Jason att komma och spela lite hos honom och detta blev Jason jätte glas över, och även jag :) Först skulle grannen in på Hajen och nåt mer så Jason fick följa med och då passade jag och Jamie på att ta oss en promenad i det fina vädret :) Underart! Solen sken och vi gick ner till coffee house och köpte med en Vaniljlatte och sedan ner till fästningen och tittade på vattnet sen vidare till hamnen och tittade på båtar :) Jätte mysigt att gå där med Jamie :)
 
Solen sken så starkt så han drog ner sin solhatt så han knappt såg :P
 
 
 
 
Här står vi och tittar ut över Havet :) Jamie satt så lugnt och stilla i sin vagn och verkade väldigt intresserad av allt :)
 
 
När vi kom tillbaka så fick jag dessa fina blommor i morsdag present <3 Fick även en "vindsnurra" av Jason, ska ta kort på den och lägga ut :) Han hade valt helt själv :)
Tack Jason :) Och tack grannen :)
 
 
 
 
Efter att Jason hade spelat ett tag och Jamie pillat på precis allt i grannens lägenhet så gick vi hem och Jason ville lägga sig i soffan och se film. Under eftermiddagen så somnade han två gånger i soffan :( Andra gången han vaknade så hade han 39.2 i feber. Snabbt tog jag fram glassen för å kyla ner kroppen lite och så fick han en ipren sup utöver alvedonen han fått tidigare och det tog nog bara en halvtimme och sen var han lite piggare :)
 
Natten har inte varit så bra :( Fram till midnatt så hostade dom som attan och Jamie vaknade och grät flera ggr, stackarn :(
Idag vabbar jag. Jamie är feberfri men Jason har fortfarande feber. Får hoppas att det blir bättre för Jason under dagen <3
 
Nä nu ska jag gå och se om Jason somnade om igen :P
 
//Mini
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela