minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Mys

Publicerad 2013-05-08 21:18:33 i

Ligger i min säng och myser med min underbara Jason <3 Han ville inte lämna mig och sova hos pappa så han fick följa med hem igen medans Jamie stannade kvar så får jag köra dit Jason innan jobbet. Så nu kollar vi Alfons Åberg <3 Skönt ändå för jag ville inte sova ensam så jag är mer än nöjd! :)
Imorgon är det jobb 7-16 och 17-21.30, lång dag men lite extra ob eftersom det är röd dag.

Saknar någon att hålla om, någon jag ser en framtid med. Är verkligen ingen ensam människa, behöver närhet och kärlek. Vill hitta någon som klarar av allt det svåra med Mini och som uppskattar mig och älskar mig för att jag faktiskt är den jag är. Någon som ger mig fjärilar i magen så fort jag tänker på honom.
En vacker dag :) Tills dess så får jag fortsätta drömma om min prins <3



Nä nu är snart sista Alfons slut och dax för sömn för min lilla älskling :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela