minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Mys

Publicerad 2013-05-23 09:23:07 i

Igår så lämnade jag Jamie på dagis kl 11 och sedan åkte jag och Jason ner till stan för mys :) lämnade Jamie för att Jason skulle till BVC läkaren men kan inte lämna han mitt i vilan så det gav mig och Jason lite egentid.
vi var rätt hungriga redan så vi gick till china sea, visste inte vad han skulle tycka men friterad kyckling gick verkligen hem! :) han åt son tusan av det ena och det andra :)
Mätta och belåtna så gick vi i lite affärer och letade kortbyxor till Jason och vi hittade lite kläder :) även Jamie fick byxor och solhatt :) såg att jasons skor var rätt sönder i tårna så vi gick och kollade skor och hittade faktiskt så nya skor blev det med.
Han fick ta med sin egna plånbok igår och gå in på BR :)
Strosade lite på torget och innan vi åkte till BVC så gick vi in på coffe house och köpte med oss varsin bulle och jag en latte.
Super mysig dag! Det varade inte så länge men den tiden behövde vi <3
Även läkarbesöket gick jätte fint och detta var sista BVC besöket för Jason, min stora pojk!
När vi hade hämtat Jamie så åkte vi hem och gick ut på lekplatsen så Jason kunde blåsa sina såpbubblor han köpte, skit bubblor så idag eller imorgon så får vi blanda egna :P

På kvällen så skulle vi säga god natt till Spike, som bara legat i sin korg på toaletten i två dagar, och oj vad gosig han blev. Jason blev överlycklig för han har varit framme lite då och då och hälsat på katten och igår för första gången så ville han bli klappad :)
Det kanske finns hopp ändå :)
Spike var så mysig och söt inatt, saknat att ha katt kände jag då :)

Nu fortsätta jobba :)


//Mini

Kommentarer

Postat av: Kalle

Publicerad 2013-05-23 22:11:03

Det e ju så med katter och nya hem. Tar 2-3 dagar innan dom känner sej hemma.. Ser himla fin ut... :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela