minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Ledig Lördag :)

Publicerad 2013-05-11 17:11:54 i

På morgonen så satte vi igång med städet och var duktiga :) sedan gav vi oss iväg mot landet, till Claes och spenderade halva dagen med att riva hans lägenhet och äta upp hans mat å kakor :P
Hann träffa Rebecca en sväng med innan vi åkte hemåt igen. Nu ät vi ute och leker och pojkarna har precis kladdat med varsin glass :)
Snart får det väl bli lite kvällsmat med :)
Får se om grannen är hungrig så får jag gjort han lite lycklig och mätt med :P

Hoppas ni får en mysig Lördag :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela