minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Kreativ

Publicerad 2013-05-24 07:57:41 i

Nu så planeras nya tatueringar :) kommer att göra två st samtidigt, den ena är på handleden Jamie, har ju Jason på vänster handled :) och den andra hade jag planer på att bygga arm men börjar luta åt en större på foten upp mot vaden. Vad det blir håller jag hemligt ett tag till, men även den blir någonting jag ska fixa fram själv :)

Ikväll blir det lek på gården med grannpojken, Jasons dagiskompis :)


Trevlig fredag :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela