minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Djurparken

Publicerad 2013-05-16 10:50:26 i Allmänt

Här kommer lite bilder från djurparken :) En super trevlig dag som började med regn men som sedan sprack upp i sol och värme :)
med l
ite
 

 
 
Jason tycker sälarna är spännande och roliga. Dom lekte och hadde sig :)
 
 
Alla barnen samlade på en bild :) Här står vi och tittar på pingvinerna :)
Här stor vi länge och tittade på apan som slängde sig och klättrade längst upp i trädet :)
 
Här börjar Jamie bli trött :P Detta kortet är i slutet av dagen :)
 
 
 
Skönt med en trevlig och rolig dag utan all den vardagliga stressen. Barnen fick gå runt och titta hur mycket dom ville :)
 
 
Idag blir det frisören, så nästa foto på mig blir lite annorlunda :P
 
Nu dax för att göra mig i ordning och åka :)
 
 
//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela