minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Bra gjort Mini :)

Publicerad 2013-05-21 12:28:24 i

Klar med hälsobedömningen på kommunhälsan, gick bättre än förväntat. 5a kondition (5 högst) gjorde cykeltest och min puls var tydligen jätte bra och jag har ett starkt hjärta :) kul.
Super go var hon son hade hand om det. I höst ska jag ringa tillbaka till henne så ska hon hjälpa mig komma igång med yoga, får ringa henne om jag vill sluta snusa etc. Lätt å prata med och blev till och med lite känslig och fick klump i halsen vid vissa tuffa ämnen, blev lite terapi :P
Måste sluta vara så själv kritisk och negativ mot mig skälv!

Nu lunch! Ikväll hämta cykeln hos Totte och sen hämta misse :) imorgon ledig dag med lite ärenden. Barnen kommer nog inte kunna sluta sig ikväll när det finns en misse med i bilden :P
Bild kommer på honom. Röd, 3år och kastrerad :)


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela