minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Avreagera lite

Publicerad 2013-05-30 12:33:22 i

Hur vet man att valen man gör är rätt?
Hur vet man att vägen man väljer att gå inte leder fel?
De val jag gjort fram tills nu har gjort mig till den lilla Mini jag är idag, med två underbara söner som är mitt allt.
Men det har varit en tuff väg hit, kan man inte få ett litet tips som en skylt som leder en förbi alla jobbiga hinder. I alla fall för en gång så man kan få lite lugn och ro på vägen.

Den vägen jag har valt att följa nu, var tusan kommer den att leda? Kommer det sluta i sorg och en annan missad chans? Snälla ni där uppe, ge mig ett tecken. Låt mig få lite lugn och ro på min resa, låt mig slippa bekymmer för en stund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela