minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

<3 jag smälter <3

Publicerad 2013-05-24 17:57:28 i

Jason och Jamie kastar lite kula, vi hittade stora kulor som även Jamie kunde leka med. Jamies kula går sönder och blir jätte ledsen (båda kulorna är Jasons men Jamie fick låna en) och snälla underbara storebror säger "du kan få ha min kula istället Jamie" och Jason tar den söndriga kulan och ger Jamie den hela. Vilken otroligt fin gest av honom! Blev så rörd!!

Jason du är en sån fin människa, hoppas det fortsätter även längre fram i åren <3

//Stolt Mini

Kommentarer

Postat av: Kalle

Publicerad 2013-05-24 21:58:07

Har ju fint påbrå av en vacker mor.... <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela