minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Min dröm prins

Publicerad 2013-07-13 19:10:55 i Allmänt

När jag ser in i dina underbara blåa ögon så försvinner alla mina problem och bekymmer.
När du lägger dina armar om mig så finns bara vi.
Där, i din famn vill jag för alltid vara.
Där, berusad av din doft vill jag för alltid stanna.
Finns ingen plats som liknar den platsen där du är.
Finns ingen annan plats som fångar mitt intresse.
Du är kärlek vid första ögonkast, du är min dröm prins.
Jag vaknade upp ett ögonblick i skräck för du var borta.
Jag vaknade upp med tårar i ögonen och en kniv i hjärtat men lyckades somna om.
Nu drömmer jag igen.
Snälla låt mig nu för alltid sova

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela