minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

It's a new day :)

Publicerad 2013-07-25 08:21:42 i Allmänt

Blir så glad när jag loggar in här och ser en kommentar :) värmer lite, tack lillebror :)

Idag är en ny dag, igår var ett avslut.
Ska fokusera på mig nu, jag har kämpat så i många år för att försöka vara duktig och nu är det min tur. Jag försökte vara perfekt just för dig men nådde aldrig hela vägen, men jag är perfekt för någon där ute precis som jag är. Jag är någons nummer 1 :)

Hoppas dessa moln försvinner så vi kan åka och bada idag. Barnens far ska med och bada, trevligt :) ja om vädret tillåter det vill säga.

Idag är en ny dag, igår var ett avslut.

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela