minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Gå vidare

Publicerad 2013-07-16 23:32:02 i Allmänt

Varför är det så svårt att släppa taget om någonting man haft i endast några veckor? Varför är det så svårt att acceptera att det kanske inte är bäst?
Jo för att jag så gärna vill och för att jag känner för mycket redan.
En kyss från dig säger att det är såhär det ska vara, det är precis såhär en kyss ska kännas men en mening sagd av dig berättar att det var visst inte som jag trodde.
Tycker om dig men börjar känna som du, det kanske inte är menat ändå.
Det kanske är som jag trodde, vi blir straffade för någonting vi en gång gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela