minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

De där drömmarna

Publicerad 2013-07-14 17:22:01 i Allmänt

När jag träffade dig så började jag direkt drömma, någonting jag hade slutat med. En dröm om hur någonting ska bli kan sluta i tårar så därför hade jag bestämt mig för att inte drömma mer, tills jag träffade dig. Förlåt, inte meningen att dra med dig så hastigt i mina drömmar, är bara så lycklig med dig. Du gör mig så lycklig och ger mig hopp. Men det är fel av mig för en dröm pushar allting så snabbt fram, det var fel av mig att inte ge det tid.
Men jag ska försöka lugna mig, tror inte jag kan men vill försöka allt för att en dag kanske ändå få drömmen jag drömmer om med dig. Det är nämligen så att jag ser endast ett ansikte där i drömmen och det är ditt, finns ingen annan som passar in

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela