minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Avreagera i text

Publicerad 2013-07-15 10:08:14 i Allmänt

Aldrig förr har jag tyckt så illa om någon jag endast hälsat på.
Aldrig förr har jag varit rädd för att träffa en person för jag vet inte vad som händer.
Aldrig förr har jag varit så rädd för vad jag skulle kunna göra mot en person som jag endast hälsat på.

Kanske inte så illa som det låter men det lät bra att skriva så :P
Men jag lite nervös för om jag hade träffat henne, allt hade nog sköljts över mig och nästa gång så hade jag inte varit tyst..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela