minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Sjuka barn

Publicerad 2013-01-18 19:23:34 i

Då var båda pojkarna sjuka :(
Över 38 grader på båda två och dom hostar och är snoriga :(
Men Jamie växer bra på sin kurva i alla fall, var på kontroll på BVC idag.
Snart 12kg tung pojk :)
Nu har vi köpt massa godis och sitter i soffan och myser :)

Igår hade jag tankarna på annat håll för när jag hämtar barnen hos deras pappa så gick vi mot bilen, stoppade in nyckel och Jason utbrister "men mamma det är ju inte våt bil" då har jag gått och satt i nyckeln i fel bil.. Paniken kom när jag inte fick ut nyckeln igen :P men till slut så kunde vi åka iväg i vår egna Hasse :)


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela