minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Onsdag morgon

Publicerad 2013-01-03 07:32:11 i Allmänt

Hemma med sjuk liten kille :( Feber.
Natten har varit fruktansvärd. Jason vaken mellan ca 22.30 och ca 01.30 och runt 3 tiden så vaknade Jamie. Vet inte hur länge han var vaken för jag var en Zombie. Som tur e så skickade jag sms till min goa kollega runt 24 tiden och bad henne ringa jobbet ifall jag försov mig. Så lätt att försova sig när man inte ska upp till jobbet utan bara upp för å ringa. Gick upp 6.40. Och vaknade då av en blöt säng :S Lilla Jason hade fått ett litet bakslag.
Ingen go natt och ingen go morgon :(
Får hoppas att dagen blir underbar istället :)
 
Idag vet jag inte vad som händer. Blir det lika fint som igår så går vi nog ut lite idag med. 
 
 
//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela