minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Gott nytt 2013

Publicerad 2013-01-01 13:14:59 i

Hoppas att ni alla hade en underbar och trevlig nyårsafton :)
Kvällen här spenderades med massa god mat, Massa godis, filmer, lek å stoj och ett fasligt springande till fönstret gör å se alla smällare :) vid 23.45 så ställde vi oss med varma kläder, filtar och kameran på balkongen och kollade alla fyrverkerier :)
Det nya året firades med en pussar med min stora kärlek, min underbara son <3
Vid kl 1 så sov alla barnen gott (lillebror var här med)
Idag är det den 1a januari 2013 :)
Nya året började underbart på många olika sätt. Vaknade av att lillebror satte min lilla Jamie på mig, jag sov i soffan :)
Och den fortsatte underbart när jag såg två underbara sms på mobilen.
Förmiddagen spenderades med bus, mysig frukost, en dusch för alla, i omgångar.
Insåg även att idag är första dagen på 100% :D
Så jag hoppas att resten av året fortsätter såhär bra :)

Ikväll är det jobb och barnen ska till deras pappa under natten :)
Men imorgon är vi lediga och då ska vi köpa trälim, present och lite sånt.
Ska även lyxa till det för barnen med våfflor :) pluspoäng till mamma ;)

Nä nu sminka mig lite :)

Så god fortsättning där ute :D

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela