minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

13e jan, söndag

Publicerad 2013-01-13 17:48:53 i Allmänt

Ja då var snart denna veckan över och imorgon så kommer pojkarna <3 massa mys med bok och sen lyssna på saga och somna jämte Jason :)




Ush denna veckan har jag inte haft många lugna stunder :( och är nu extra känslig inför torsdagen den 17e januari. Ingen dag jag vill minnas!
Som vanligt så gick vi där mellan alla husen på väg mot skolan, Jessica och jag. När jag plötsligt får ett telefonsamtal på morgonen av mamma... "Erik är död"
Där, mitt på gården mellan husen, så viker sig mina ben och tårarna sprutar. På marken sitter jag och underbara Jessica finns där hos mig.
Samma dag så sitter jag på tåget hem från Vänersborg, slutar aldrig gråta, och väl hemma så får jag det bekräftat... Det är sant...
Ryser nu när jag skriver detta... Minns det som om det hände igår trots att jag inte minns årtalet...
Erik du var min sten som alltid höll mig stadigt på jorden, du var han som alltid såg till att jag inte gjorde massa dumt, du var, nej du är, han som har störst plats i mitt hjärta men även han som tagit bort störst bit av det. Kan än idag inte förlåta mig själv som aldrig insåg att det skulle vart vi, kan inte förlåta mig själv för mitt unga dumma sinne.
Men jag vet att du aldrig riktigt lämnade mig, jag har känt dig på olika platser runt om och vet att du kämpar med att fortsätta hålla mig stadigt på jorden. Lämna mig aldrig riktigt min kära! Vi möts en dag igen <3
Hoppas att du inte är allergisk längre och kan ta hand om min älskade Pysen där uppe, och självklart Billy med.
Ingen kommer kunna ersätta den du var för mig <3
Saknaden är stor...


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela