minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Valborg

Publicerad 2013-04-30 22:30:17 i Allmänt

Valborg idag då ja. Var nere vid den så kallade brasan, det blåste storm ute så dom fick inte tända den stora så det var en liten fjuttig en som var igång nu. Men men, fick träffat barnen en stund <3 Dom var ute och åkte jänkebil med deras far :)
Kallt som satan ute så jag köpte med mig lite chips hem och ska sätta mig och mysa in mig i filten nu :) Får väl se om jag får sitta här länge innan Andreas ringer eller om han redan är så full ;) Hihi
Fick lite fler bilder av underbara Pelle som jag tänkte dela med er :) 
 
Blev väldigt kär i denna bilden :) Myskänsla :)
 
 

 
Jätte duktig är du Pelle! Vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det innan du litar på mig :)
 
 
 
Bjuder på några bilder på min underbara och vackra orm :) Är så glad i dig, hoppas vi finner en hona till dig snart med ;) Fina Plutten <3
 
 
 
 
 
Ja vad ska man säga? Börjar trivas med att vara singel :P Det var allt för mig ikväll :)
 
 
//Mini

Kommentarer

Postat av: Kalle

Publicerad 2013-05-10 08:03:29

Vackra bilder.... Både på dej och ormen... :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela