minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Trött!

Publicerad 2013-04-10 06:50:33 i

Sover inte alls bra nu för tiden :( Börjat försova mig ofta och dagen blir verkligen förstörd. Idag tog jag mig tid trots stress att förklara för Jason att vi har bråttom och bad om utsökt och han var jätte hjälpsam <3
Idag väntas jobb 7-16 och sen hämta barnen, köpa orm mat och sen kommer Kattis på fika. Firat Jason i tre dagar efter idag :) grabben mår bra nu! :)

Älskar mina fina pojkar. Ni är allt för mamma! <3 utan er så är ingenting värt att kämpa för.

Här ser ut att bli riktigt fint väder idag :)
Nåt positivt i alla fall :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela