minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Snart helg

Publicerad 2013-04-26 12:00:10 i Allmänt

Fredag idag, äntligen :) Ikväll kommer lillebror och myser med oss hela helgen <3 Så imorgon får det nog bli en sväng till lekstugan :)
På Söndag så ska vi köra hem Simon till Göteborg och då ska även jag passa på att träffa Pelle för ny foto stund :) Ska bli trevligt. Förstår bara inte vad jag tänkte när jag frågade om vi skulle ta det på Söndag, efter helgens godis :P Haha får tänka mig för, kan ju inte komma mullig :P haha
Ikväll ska även barnens underbara pappa byta bil med mig och kolla vad det är som gnisslar och även fixa avgasröret som rostat sönder :D Underbara människa!
 
Nu är klockan 12, bara 4 h lar tills jag slutar :/ Segt, vill hem.
 
 
Ha det fint där ute, roa mig gärna för jag är uttråkad :P
 
//Mini

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-26 19:30:36

Kom in på Skype, det va länge sen jag hörde något från dig...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela