minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Skön känsla....

Publicerad 2013-04-24 13:58:29 i

... Att få avsluta detta kapitel. Efter lite mer skäll och ! från dig så lovade jag dig med glädje att jag inte skulle höra av mig igen. Det var det sista du bad om och jag lovar att du aldrig behöver be om mer :)
Känns så skönt just nu att veta att jag slipper bråken mer :)
Nu kan jag verkligen fortsätta med mitt nya tänk, rädslan av att trampa någon på tårna eller att folk är sura kommer sitta kvar ett tag men man får ta en bit i taget :)


// Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela