minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Lek Lördag :)

Publicerad 2013-04-27 11:54:00 i

På lekstugan idag med barnen och lillebror :) Fint väder ute så när vi är klara här så får det bli lek på gården hemma medans Jamie sover :)

Alla dessa lösa nummer är ingenting för mig längre känner jag, då får det bog hellre vara. Vill ha någon som saknar mig, tänker på mig och allt det där. Kan hellre vänta tills jag finner honom :)
Har ju mina fina pojkar å mysa med <3

Nu fortsätta leka :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela