minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Hej då

Publicerad 2013-04-21 13:59:17 i Allmänt

Nej det får vara slut på degrubblandet nu!
Jag är inte perfekt men jag är tamefan bättre än vad du säger!
Åh vill göra nåt meningslöst, dumt och som jag kommer ångra. Mycket för att såra dig och för att jag själv ska få lite gött :P
 
Nej nu får det vara slut. Inte mitt fel att du söker någonting som du själv inte vet än, inte mitt fel att dina krav är så höga, inte heller mitt fel att du inte klarar dig själv. Jag raderar minnet av dig, orden blir svårare men tro mig! Dom försvinner snart dom med.
 
 
 
 
Ikväll kommer mina fina pojkar, saknar dom så otroligt. Där finns mer kärlek än jag trodde var möjligt. <3
 
 
//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela