minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Foto

Publicerad 2013-04-29 07:54:55 i

God morgon :)
Måndag idag och jobb till 16.00
Jisses vilken söndag! Den började bra, barnen glada och jag taggad inför foto med Pelle. Åkte vid 2 tiden och handlade, tankade och åkte till Veddige och hämtade upp syster. När jag lämnat Veddige så ser jag att bilen är alldeles för varm, näsan uppe i kok, så jag sätter på full värme i kupén och värmen i motorn sjunker. Detta är skumt eftersom barnens pappa tagit bort söndrig termostat som gjorde att inget vatten kom in och skulle nu göra så den kylde hela tiden. Kommer upp nervös till Göteborg och stressar ut Per som öppnar locket och vatten bubblar ut, för varmt!
Han håller på och tittar lite och konstaterar att det är topp locket :(
I den stunden så rasade allt..
Strax efter det så kom Pelle och hämtade upp mig och jag fick klagat av mig lite. Sen hade vi en trevlig foto stund, vi har alltid trevligt :D skratt och trams :P
När vi e färdiga så ringer jag mamma och frågar hur det går med barnen och då säger hon att jag snart får komma hem för jag ska få låna en bil av Per och vi måste åka och hämta den. Tack Per!
Så nu kör jag Toyota :) får se vad han säger om Hasse, kanske är bättre å skrota han..
Men jag är glad över att jag kom till Göteborg helskinnad och fick träffat Pelle en stund :)

Idag efter jobbet så ska jag förbi och lämna cv och sen Måste jag diska å plocka för det är en rejäl hög! Träna lite och fixa mig själv lite :) får se vad Per säger med. Sen får vi se vad klockan hinner bli :)

Bifogar lite bilder som hann bli klara igår :)


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela