minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Foto söndag

Publicerad 2013-04-27 20:54:37 i

Blir det imorgon :)
Upp till Göteborg och lämna alla barn och sen vidare till min goa Pelle :) ser fram emot det trots massa godis igår och idag :P får ta ett rejält träningspass nu när Jamie somnat :)

I em så kom Maja och vi gick till polis lekplatsen, ringde dit Andreas och Leo med :) efteråt så gick vi hem till oss och åt taco :) underbar dag idag, trots tröttheten. Tyvärr så har barnens pappa problem med Hasse, får köpa lite nya delar på måndag.

Nu mys med Jamie och sen är det bara å köra på :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela