minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

BVC dag

Publicerad 2013-04-11 10:33:03 i

Idag blir det 5 års kontroll för stora grabben :)
Igår kom äntligen armbandsuret som jag köpt åt honom :) så nu måste sätta igång och lära oss tiden.

Ännu en försovning och kroppen har börjat säga till på sitt sätt att den inte mår bra. Undrar in det är smärtan som kommit tillbaka i foten eller det andra.
Kan inte dagarna gå lite fortare så jag får ställt om mig snart vid att vara ensam.
Funderar på en tripp till mamma i helgen, behöver hennes värme <3

Älskar mina fina pojkar, det är på grund av er att jag ler!
Speciellt efter en kommentar av Jason igår, oj vad jag skrattade. Han fick hålla ormens mat och så när vi kom hem och stannade bilen så tittade han på påsen och sa "nu ska ni få träffa ormen, han ska äta upp er" kunde knappt sluta skratta.
Funderar på att skaffa en "eouu" Jamie är galen i djur och säger eouu så får han ser en katt eller hund, ja för alla djur :P men en liten katt tror jag nog han ska få :) en röd Såklart! :) men inget bestämt.

Nä nu återgå till jobbet igen.

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela