minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Tankar snurrar

Publicerad 2012-09-29 19:07:08 i

Tänk om...
Tänk om någonting hänt med någon, någon som inte bott i närheten. Vart skulle det kunna leda? Nä lättare att inte leta och vara ensam, lättare för mig själv har jag ju alltid nära :P
Tänk om...
Tänk om man kunde styra allt som skedde, man visste innan hur allt skulle gå, hade man då gjort samma val nu eller valt en annan väg?
Tänk om...
"tänk om himlen faller ner och din näsa ramlar av" (ur pocahontas)
Tänk inte så mycket, saker händer av en anledning, dock kan det vara svårt att förstå orsaken efteråt när saker gått lite tokigt.
Tänk om känslor kommer tillbaka lite smygande.
Tänk om jag ändå visste hur allt skulle sluta så jag slapp tänka!
Önskar att det inte var några känslor inblandade, allt skulle var så mycket enklare då, tyvärr för känslor är mysiga.
Ja känslor är mysiga när man är säker på att det är rätt känslor för rätt person.
Tror jag är lite känsligare sen separationen. Farligt med separationer!
Önskar bara jag visste.
För hur skulle det kunna bli? För många mil och för många hinder på vägen känns det som just nu.


Dagen har för övrigt varit bra :)
Började med frukost hos Claes, vidare till lekstugan och sen hem så jag kunde föra mat åt Claes och barnen :) nu ligger den lille och stora pojken sitter vid mig och ser lite tv och äter lördagsgodis :)



Vill se dig, men är rädd att muren rivs helt då.


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela