minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

..:suck!:..

Publicerad 2012-09-13 08:23:00 i

Se upp för bitchen!

Hon ville tydligen titta ut tidigare denna månaden, suck!

Men men... Idag ska här packas! Idag ska jag försöka få med i princip allt. Hela kvällen ska det plockas och placeras.
Imorgon vankas jobb på kvällen.

Känner mig lite tom och tankspridd på samma gång. Allt har gått så fort, med allt, och jag hänger inte riktigt med i alla kurvor. Men det är bara att försöka bita ihop och koncentrera mig på mig lite...

Vi höres.. //Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela