minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

..:sover på jobbet:..

Publicerad 2012-09-22 12:52:07 i Allmänt

Tihi.
Nej då så illa är det inte, nästan :P
Har haft en go dag med Marina från bemanningen. Ja så kul man kan ha :P Snart kommer nästa medarbetare och avlöser, Jonas. Själv så går man här till kl 16.
Men sen hem till KG och ha lite myskväll :) Rebecca köper ev. med sig vin hem :) Får se om vi gör någon god sallad och bara har det bra :D
Kände att det var dax för ett glatt inlägg med :P Mini kan komma in i dessa perioder ibland :P
 
Men känner lite det att man kan inte gå och oroa sig hela tiden! På något sätt så löser det sig...!
Sen om det löser sig till det positiva nu eller om ett tag det får tiden utvisa. Sen om någonting mer sker men det jag vill det får någon annan utvisa för vad jag vill är bara lulligt. Mycket handlar nog om att jag inte riktigt vet var jag är i livet, ska bara komma på det. Förhoppningsvis med underbara människor omkring mig som gör allt lättare. Och om jag förlorar en helt otroligt underbar människa så kommer jag självklart att bli ledsen men jag känner att inte jag kan styra över det... Vill man stanna så stannar man, vill man fly så flyr man... Hoppas bara jag får reda på det i tid hur det blir så slipper det bli för tufft senare när jag själv kanske börjat tänka ännu djupare.
 
Krypa ner i hennes säng ikväll igen, vill inte ligga där nere ensam när jag har henne på övervåningen :)
Imorgon jobbar vi båda 7-16, synd bara att vi inter har dubbeln tillsammans.
 
Hmm ut å jobba snart igen kanske? :P Njae vette tusan :P
Nog sagt det jag vill säga, kan inte säga så mycket mer. Nyfikenheten finns där om vad som skedde igår men ska inte fråga. Vill du prata så kommer du nog till mig, bara jobbigt med tjöt har jag känt :) Och tjötig kan jag va!! haha.
 
 
 
//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela